- Главна страница
- Рекламации
Рекламации
- Дефектна или несъответстваща на поръчката стока трябва да бъде изпратена заедно с попълнен формуляр за рекламация или, ако дефектът не изисква изпращане на продукта, достатъчно е да се изпрати снимка на дефекта, заедно с неговото описание на return@bolf.bg.
- Подробности и инструкция:
- Изпрати стоката на долупосочения адрес без да го променяш или съкращаваш. Забележка под адреса са много важни.
- FAN International Paxy – BOLF
Ul. Podporuchik Yordan Todorov 6 (Econt DEPO)
1528, NPZ Iskar Sofia
Забележка: напишете под адреса www.bolf.bg - Формуляр за рекламация в PDF формат
- Формуляр за рекламация в JPG формат
- Ако не разполагаш с принтер, можеш да приложиш ръкописен формуляр, който да съдържа:
- потребителското Ти име от и номера на поръчката
- име, фамилия и телефон за контакт
- Твой пълен адрес за доставка
- номер на сметка и данни за паричен превод на клиента
- причина на рекламацията или описание на дефекта
- ВРЪЩАНАТА СТОКА ТРЯБВА ДА БЪДЕ СТАРАТЕЛНО ОПАКОВАНА, ТАКА ЧЕ ДА БЪДЕ ПРЕДПАЗЕНА ОТ УВРЕЖДАНЕ ПО ВРЕМЕ НА ТРАНСПОРТА
- Информираме, че не приемаме пратки с наложен платеж. Възстановяваме парите по банковата сметка на клиента.
- След като получим проката с гореспоменатия формуляр, рекламацията ще бъде разгледана в рамките на 14 работни дни и ще Те уведомим за резултата.
- Ако се появи някакъв проблем, след като получим пратката, ще се свържем с Теб по имейл или по телефона.
- Доставката на стока до клиента се осъществява чрез куриерска фирма (Speedy или Econt).